Książki, które chce przeczytać przed końcem 2016 ♥


Książki, które chce przeczytać przed  końcem 2016 ♥ 

Jak wiecie (lub nie) do końca bieżącego roku brakuje zaledwie czterech miesięcy! Dla niektórych to pewnie jeszcze sporo czasu, jednak nie dla takiej osoby jak ja. Musze z bólem przyznać, iż w 2016 przeczytałam póki co tylko 18 książek (jestem już za połową dziewiętnastej). 
Mam w planach jeszcze wiele książek i mam nadzieje, że uda mi się przeczytać do końca roku jeszcze kilka z nich. Niestety te 4 miesiące to te szkolne, wiec na pewno wyniki nie bdą oszałamiające XD 
Postaram się nadrobić w święta Bożego Narodzenia ♥ 

Oto lista kilku z nich. 
Może zacznę od tych książek, których nie mam na półce, ale planuje je kupić :)   


1. Harry Potter i Zakon Feniksa
2. Historia pszczół
3. Wszechświat konta Alex Woods 
4. Miasto Cieni

   


Co do tych książek ... Harry'ego Pottera planuje przeczytać jeszcze we wrześniu, a że "Zakon Feniksa" (dla tych, którzy nie wiedzą - jest to 5 tom przygód Harry'ego) ma prawie 1000 stron (no, dokładnie to 960), wiec spokojnie przeczytanie zajmie mi cały miesiąc, ze względu na to, że to wrzesień, a w tym miesiącu prawie wcale nie chce mi się czytać.

Odnośnie książek "Historia pszczół" i "Wszechświat kontra Alex Woods" mam do powiedzenia tyle iż bardzo interesują mnie obie historie i z wielką przyjemnością po nie sięgnę. Jeżeli zaś chodzi o "Miasto Cieni" to jest to kontynuacja "Osobliwego domu Pani Peregine", którą miałam przeczytać już jakiś czas temu, ale nawet nie miałam okazji jej nabyć. Tą pozycje zostawiam na październik razem z ostatnim tomem, który u nas w Polsce ma zostać wydany już we wrześniu!


5. Dom Hadesa
6. Krew Olimpu
7. Zwiadowcy. Cesarz Nichon-Ja 
8. Drużyna. Wyrzutki



Pozycje od 5 do 8 to książki, które mam na swojej półce i które wręcz proszą się o to aby je przeczytać. Żeby nie przedłużać powiem iż są to głównie moje plany na święta Bożego Narodzenia :) 

Czy udało mi się przeczytać te książki dowiecie się dopiero na podsumowaniu roku. Mam nadzieje, że będzie na nim co opowiadać. 

Jeżeli chcecie zrobić taką "listę" na swoim blogu koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzu i napiszcie o mnie w swoim poście. Nawet nie wiecie, jak będzie mi miło :) 

Pozdrawiam, 
Bandzia.Book :)

2 komentarze:

  1. Harry już za mną (wszystkie części) ale te nowe wydanie jest takie piękne, że wrócę do całej serii :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam w planach przeczytać dalsze części "Osobliwego domu Pani Peregrine", bo w tej książce się po prostu zakochałam :D
    Ja przeczytałam na razie 35 książek, mam nadzieję przeczytać jeszcze dwie w sierpniu, nie wiem czy to się uda, bo postawiłam sobie cel 10 ksiażek w sierpniu, zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Eat, Pray and Read , Blogger