TBR na 7ReadUp


 TBR na 7ReadUp

  Marta z kanału i bloga Secret Books po raz trzeci urządza "7ReadUp" czyli maraton czytelniczy (więcej informacji tutaj >klik<  ) 

Dla mnie jest to pierwszy taki maraton czytelniczy, ale zdecydowałam, że spróbuje.
Wybrałam wersje "Easy", która dla mnie i tak będzie wersją "Hard". Suma grubości moich grzbietów wyniosła 13 centymetrów, czyli prawie dwa razy tyle ile było najmniej (7 cm.).
Niektóre pytania omijałam, ale chyba większość mi przypasowała. 

Zaczynamy! 

1. S JAK SIERPIEŃ - Książka autora, którego nazwisko zaczyna się na literę S.

Do tego pytania wybrałam książkę "Paragraf 5" autorstwa Kristen Simmons. Kupiłam ją chyba rok temu i nadal czeka na przeczytanie. Kto wie? Może na tym wyzwaniu się uda!
Książka nie jest stosunkowo "gruba". Ma ok. 300 stron i raczej ciekawą treść. 

2. OŚMIOLITEROWY  SIERPIEŃ - Książka, w tytule której występuję przynajmniej jedno ośmioliterowe słowo. 

Tutaj postawiłam na moją ostatnią zdobycz - "Coldplay. Życie w trasie" autorstwa Matt'a McGinn'a. Ci, którzy śledzą mnie na Instagramie (na którego serdecznie zapraszam) wiedzą iż kupiłam te książkę za niecałe 8 zł. w Biedronce. 
Nigdy nie byłam wielką fanką tego zespołu, ale uwielbiam ich piosenki, a także członkowie zespołu wydają się bardzo pozytywnymi ludźmi. 

3. WYPAD NAD MORZE - Książka z motywem wody na okładce. 

Tą kategorie ominęłam ... 

4. OSTATNIE PODRYGI WAKACJI - Książka, z przeczytaniem której ciągle zwlekasz i musisz się za nią zabrać teraz, zanim znowu rzucisz się w wir obowiązków.


Do tego pytania nie pasowała mi żadna inna książka jak tylko "Znak Ateny" autorstwa Rick'a Riordan'a. Książkę zaczęłam czytać już w czerwcu. Po przeczytaniu 100 stron zaczynała mnie męczyć. Miałam wrażenie, że przeczytałam tak dużo tej książki, a minęło ledwo 10 stron. Rzuciłam ją i postanowiłam przeczytać coś innego ... Jednak teraz postanowiłam do niej wrócić, bo naprawdę uwielbiam twórczość wujka Rick'a, a seria "Olimpijscy Herosi" jest naprawdę ciekawa ... 

5. SIERPIEŃ W HRABSTWIE OSAGE - Przeczytaj książkę i obejrzyj jej ekranizację / adaptację.


  Tą kategorie także ominęłam ... 

6. WAKACJE PRZED KOMPUTEREM - Książka, którą polecali polscy lub zagraniczni booktuberzy.


 Tutaj ponowie mam do czynienia z Rickiem Riordanem, tym razem są to "Greccy Herosi według Percy'ego Jacksona". Książkę tą gorąco polecała Anita z bookreviews.pl na swoim kanale na YouTube.

7. WAKACYJNA OPALENIZNA - Książka z okładką w brązach i/lub pomarańczach.

Do tego pytania wybrałam książkę "Niebo istnieje ... Naprawdę". Widziałam film, a potem zdecydowałam się na kupno książki. Trochę mi wstyd, bo sama jeszcze nie przeczytałam tej książki, a czytała ją już nawet moja babcia! Historia jest wzruszająca i mam nadzieje, że wzruszę się czytając ją.  

Trzy ostatnie kategorie pominęłam, więc nie będę wam już ich pokazywać. 

Trzymajcie kciuki żeby się udało!!!  A jeżeli sami bierzecie udział to kibicuję Wam abyście i Wy dali radę !  
   
Bandzia.Book :) 

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki ;). Jakiś czas temu nominowałam Cię do LBA... więcej na moim blogu ;)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, nominowałam cię do Fruit Book Tag :) szczegóły na moim blogu

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2016/08/fruit-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Eat, Pray and Read , Blogger