ZAPOWIEDŹ: Czwartki ze "Zwiadowcami"!


Ah! Zwiadowcy ... 
Ci, którzy obserwują mnie na Instagramie (jak nie to już sprawdzić, to rozkaz!) Wiedzą, że wręcz UWIELBIAM te serie! Jednak liczy ona 14 ksiąg ... Cóż ... na początku chciałam napisać tylko recenzje całej serii w jednym poście, ale kiedy pomyślałam, że jego długość mogła by się równać z jakąś epopeją narodową, zrezygnowałam z tego pomysłu.
Pomyślałam, że każdy tom tej serii jest na swój sposób wyjątkowy i każdy zasługuje na to aby mieć swój osobny post.  

I tak oto Bandzia-inteligent wpadła na pomysł, aby zrobić 'Czwartki ze Zwiadowcami' ! 
Na czym to będzie polegać? Pewnie się domyślacie ... co czwartek będę wrzucać na bloga recenzje każdego z tomów Zwiadowców zaczynając od 2. Czemu? A no temu, że recenzja pierwszego tomu już jest ---> link <---  . To samo tyczy się dwóch prequelów: ---> link tom 1 <---   oraz  ---> link tom 2 <--- 



Mam nadzieje, że będę sumienna w dodawaniu tych postów ... Czekajcie cierpiliwie, a w czwartek zobaczycie efekty! (tak wiem, dziś jest czwartek) 



Pozdrawiam moich cudownych, kochanych, najlepszych w świecie czytelników
Bandzia ;)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam Zwiadowców, więc z chęcią będę w czwartki tutaj zaglądać :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę półeczki ze "Zwiadowcami". Moja wygląda paskudnie przez to, że wujek nie zajarzył pojęcia "papierowa oprawa" i na Święta kupił mi w twardej szósty tom.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Eat, Pray and Read , Blogger