Częstochowa - Czyli architektura i jesień w pełni


  Wiem, że mój blog jest poświęcony literaturze... ale zaraz... w sumie to pojawiało się też kilka postów filmowych... więc nie jest on w pełni blogiem wyłącznie o książkach...
   Ale do rzeczy! To co chce wam dziś pokazać, trochę odbiega od tego wszystkiego. Jak wiecie, prowadzę Bookstagrama, a co z tym idzie: zdjęcia. Także w tym poście dużo się nie naczytacie, bardziej będziecie mogli popodziwiać piękną... Częstochowę!
   To miasto pewnie wszystkim kojarzy się z pielgrzymkami, obrazem Matki Bożej i w ogóle z kościołem. Nie da się jednak zaprzeczyć, że jest to zdecydowanie jedno z najpiękniejszych miast w naszym kraju. Nawet nie wiecie jak bardzo cieszy mnie fakt, że mogłam odwiedzić to  (dosłownie) boskie miejsce właśnie jesienią! Nie dość, że jest to najpiękniej prezentująca się pora roku to jeszcze w takim wydaniu!

   Ale miałam przecież nie biadolić, tylko zdjęcia pokazywać... Także, mam nadzieję, że wam ten klimat spodoba się równie bardzo, jak i mnie. Jeszcze ważne info:



NIE  KOPIOWAĆ  ZDJĘĆ! 


















  ( Gdyby ktoś był ciekaw, wszystkie zdjęcia robiłam telefonem (Samsung Galaxy S4) 😊 )

   Mam nadzieję, że nie macie mi za złe tego, że zrobiłam taki post, ale wierzcie mi, nie mogłam się powstrzymać! TAM JEST TAK PIĘKNIE! 💕

   Ale mam dobrą wiadomość dla tych, co czekają na posty książkowe... jeszcze dziś (ewentualnie jutro) ukaże się moja opinia na temat książki "Goodbye days", a do tego będzie można ją wygrać w moim Instagramowym rozdaniu! 

Także ten... pozdrawiam!
BANDZIA 💛



3 komentarze:

  1. Ale cudownie 😍 Już wiem kiedy najlepiej tam jechać 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co, mieszkałam przez 20 lat w okolicach Częstochowy, uważałam, że to takie sobie miasto, ale dzięki Twoim zdjęciom odkryłam je na nowo i zakochałam się w nim. Genialne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! :)
    Znajome miejsca, bo mieszkam blisko Częstochowy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Eat, Pray and Read , Blogger