Book Haul #1 (mini)





#1 (mini)
Serdecznie zapraszam na pierwszy na tym blogu - (mini) BOOK HAUL 

Otóż. Na mojej półce książkowej pojawiło się ostatnio 6 nowych książek. Wiem co myślicie "Przecież 6 książek to mało! Po co robić Book Haul!?". Normalnie też bym tak pomyślała, tyle że te 6 książek uzbierało mi się w ciągu ostatnich 4 dni. Jak? Imieniny. Normalnie to nie świętuję moich imienin, bo i tak nikt o nich nie pamięta. Jednak w tym roku jakby wszyscy się zmówili i w tym roku, postanowili obdarować mnie takimi dobrociami! 


Może nie przedłużając wstępu, przejdźmy do książek.
Na pierwszy ogień niech pójdzie moja ukochana seria (mimo iż jeszcze całej nie przeczytałam) - "Zwiadowcy" autorstwa Johna Flanagana. 
Starsza siostra w ramach podziękowań za jej prezent urodzinowy ("Wierna" Veronica Roth) kupiła mi "Halt w niebezpieczeństwie" (księga 9), oraz "Cesarz Nihon-Ja" (księga 10). Nawet nie wiecie jaka byłam uradowana! 
Tylko był tyci problem. W tym czasie nie miałam i nie czytałam jeszcze "Królowie Clonmelu", czyli księgi 8. I wiecie co? Był to idealny pretekst, żeby zakupić jeszcze ten tom :D 

Podczas zamawiania "Królowie Clonmelu" (bo zamawiałam przez internet) natknęłam jeszcze na coś bardzo ciekawego. Chodzi o adaptacje "Percy'ego Jacksona" (książka - Rick Riordan) w formie komiksu. Wiedziałam, że jest coś takiego, bo te komiksy rzuciły mi się w oczy w szkolnej bibliotece. W dodatku dowiedziałam się o tym, że jest także "Klątwa Tytana" w tej wersji, ale w Polsce wyjdzie najprawdopodobniej
na początku przyszłego roku (pytałam wydawnictwo). 
Uznałam, że te komiksy będą dobrym odświeżeniem sobie przygód Percy'ego, zwłaszcza na wakacjach. 
Kiedy miałam ok. 7-8 lat kochałam komiksy, więc będzie to też takie trochę przypomnienie sobie tych czasów 
(może powiem tyle, że były to głównie komiksy Scooby-Doo XD).

Pokazałam Wam już 5 książek, z tego Book Haul, ale ta ostatnia będzie nie mniej ważną. 
Oto przedstawiam wam "BFG" czyli "Bardzo Fajny Gigant" autorstwa Roalda Dlaha (mam nadzieje, że tak się odmienia). Tego pana możecie kojarzyć z jego innych książek takich jak "Charlie i Fabryka Czekolady", czy "Matylda". 
Wiecie lub nie z okazji 100. rocznicy urodzin autora została sfilmowana właśnie ta książka. Z tego co wiem aktualnie można go oglądać na ekranach kin.  
Nie rozwodziłam się zbytnio nad fabułą "Percy'ego Jacksona", czy "Zwiadowców", ale o tej fabule mogę co nieco napisać. 
Sophie zaprzyjaźnia się z pewnym bardzo przyjacielskim olbrzymem - BFG. Jednak nie wszystkie olbrzymy są tak przyjazne. Są takie, które zajadają się dziećmi, a Sophie i BFG próbują je powstrzymać
Książka to prezent od dziadków, którzy wiedzą jak kocham czytać i kocham książki, nawet te dla dzieci. 

Wiem, że ten Book Haul nie powalił Was na kolana, ale jeżeli tak jak ja bardzo lubicie takie przedsięwzięcia to przeczytaliście moją paplaninie bez większego wysiłku. 
Ze względu na to, że moje zapasy książkowe już sięgają zenitu (bo na półce mam ich chyba ze 30 do przeczytania) to nie wiem czy szybko nadarzy się druga okazja, aby zrobić taki, czy większy Book Haul. Puki co biorę się za pisanie recenzji i czytanie "Zwiadowców". 

Zbliża się koniec lipca, a to oznacza podsumowanie miesiąca. Ok. 1 sierpnia postaram się dodać coś takiego :) 

PS: Kocham Was i dziękuję, że jesteście <3 


Bandzia.book :)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Percy'ego i nie widziałam ze jest wydawany w formie komiksu <3 Piękne <3
    Zwiadowców jeszcze nie czytałam (wstyd wiem) ale odstrasza mnie ta ilośc książek w serii :) Co do BFG to widziałam tylko zwiastun filmu i nie widziałam ze jest książka :) Super bookhaul mnie sie nawet taki krotki bardzo podobał Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Eat, Pray and Read , Blogger