Recenzja #2 "GIRL ONLINE" Zoe Sugg












  "GIRL ONLINE" Zoe Sugg

 9 /10 



Jest to zdecydowanie książka, którą warto przeczytać. 
Wiele osób szuka książek lekkich z prostą do zrozumienia fabułą. Moim zdaniem "Girl Online" właśnie do takich należy. 

Penny Porter to zwyczajna nastolatka, która ma kochających rodziców, brata i najlepszego pod słońcem przyjaciela Eliota. Pod nickiem Girl Online prowadzi bloga, na którym dzieli się najskrytszymi myślami o przyjaźni, chłopakach, szkolnych dramatach, swojej szalonej rodzinie i atakach paniki, które skutecznie komplikują jej życie. 
Pewnego dnia do sieci trafia filmik kompromitujący Penny. Jej rodzice postanawiają zabrać ją ze sobą do Nowego Yorku. Tam dziewczyna poznaje Noah - przystojnego gitarzystę. 
Jednak sekret, który skrywa Noah może doprowadzić do ujawnienia tożsamości Girl Online i bezpowrotnie zniszczyć jej największą przyjaźń.   

Musze przyznać, że często uśmiechałam się czytając o przygodach Penny. Niezwykle ważną role odegrali tutaj bohaterowie. Bardzo polubiłam postać Eliota i jego relacje z Penny. 
Ciesze się, że autorka zastosowała tu narracje pierwszoosobową. Penny okazała się by naprawdę dobrą narratorką.
Ogromnie cieszy mnie w tej książce brak trójkąta miłosnego, który występuje teraz w prawie każdej książce. 
Rzadko kiedy zaczytuje się w książkach obyczajowych, ale ta zdecydowanie ma w sobie coś innego niż wszystkie. Ogólnie szybko się ją czyta i już nie mogę się doczeka aż zabiorę się za drugą cześć, czyli "Girl Online w trasie". Mam nadzieje, że nie zawiodę się na następnej powieści młodej Zoe Sugg. 

PS: Warto też wspomnieć, że to właśnie dzięki "Girl Online" zdecydowałam się założyć bloga recenzenckiego. Od dawna kochałam czytać książki i zastanawiałam się nad założeniem bloga, ale dopiero ta książka uświadomiła mi, że to może by dobry pomysł :)

Mam nadzieje, że recenzja się podobała, jutro czas na książkę "Zagubiony Heros".





                                                          Bandzia.book :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Eat, Pray and Read , Blogger